گفتم فتد کالای تو در دست من؟ فرمود، نه - مشتاق اصفهانی

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 202
باردید دیروز : 44
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 848
بازدید سال : 2226
بازدید کلی : 188129

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 188129
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : 2 شهريور 1394
نظرات
گفتم فتد کالای تو در دست من؟ فرمود، نه
گفتم من و سودای تو، گفتا که هیچت سود نه
بود از طپش آسوده دل در سینه ام تا بود؟ نه
افغان که باشد هر طرف در شهر ما دلدادگان
صد دلبر و هرگز دلی ،از دلبری خشنود نه
سوزم ز نیرنگش که گفت
امشب من ناکام را
خواهی دهم کام دلت،گفتم بلی فرمود ،نه
بر کس درین محفل چسان،سوزد دلم روشن شود
در آتشی میسوزدم،عشقت که آنرا دود ،نه
در خاک و خون گشتیم ما،غلطان درین میدان ولی
دستی عیان گردید نه، تیغی بخون آلود ؟نه
رفتم ز گلزار او و شام که تا بودم درو
مرغی دمی از ناله ام در اشیان آسود؟ نه
چشمت دهد در هر نگه ،رطل گرانی غیر را
آیا ازین می ساغری،خواهد بمن پیمود؟نه
تو مهر تابانی ولی هرگز چو ماه نو مرا
بر جسم لاغر ذره ای از پرتوت افزود نه



تعداد بازدید از این مطلب: 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود